Compare proclamation with translation

Other translations:

PREOBLIČENJE NEKADAŠNJEG UČENJA GOSPODARA.... OPASNOST KRUTOG NAUKA....

Ljubav i Mudrost Božja čovjeka želi uvesti u sve tajne Božjeg Bića. Ona želi dati svjetlo tamo gdje čovjek za tim žudi, no svjetovna mudrost zamračuje svjetlo iz Nebesa, ona na kompliciran način naučava ono što se čovjeku u najjednostavnijem obliku nudi odozgor. A to je postao razlog za potpuno preobličenje nekadašnjeg učenja Gospodara koje je Isus proglašavao na Zemlji. To učenje je bilo tako jednostavno i samo je uvijek nanovo upućivalo na Božju volju da se drže Njegove zapovijedi.... da se njeguju i uvijek poštuju Ljubav prema Bogu i prema bližnjemu, da se volja Gospodara uvijek ispunjava.

No radi postizanja zemaljske dobiti, u ne tako dugom vremenskom periodu se stvorio određeni stalež koji je, početno čisto i jednostavno učenje Krista snažno prožeo naknadno dodanim učenjima i uredbama, i novo-nastalo zdanje više nije bilo čista, nepatvorena Riječ Božja a time je izgubila i na snazi.... Ljudi se moraju probijati kroz naporan duhovni rad kako bi dospjeli do istih rezultata koji su Bogu po volji, pa će tako i putem sadašnjeg iskrivljenog učenja čovjek dospjeti do onoga što je cilj i svrha njegovog života, no često tek zaobilaznim putevima, ako (čak) ne postoji daleko veća opasnost da on ne dospije do spoznaje i da ga prividna vjera spriječi da nađe pravi put.... tj. ako previše zadovoljava krutu formu a njegovo srce ne pronađe intimnu vezu sa Očevim srcem.

Tko ima Ljubavi taj pronalazi put, no tko bez Ljubavi ispunjava i ostale zahtjeve, ostaje u zabludi i biti će mu vrlo teško pronaći pravi odnos prema Ocu. Stoga se treba izbjegavati sva formalna vjera, čovjek se treba truditi biti aktivan u Ljubavi, on onda najprije ispunjava Božje zapovijedi i živi u istinskom nauku Kristovom.... s druge strane čovjek, koji ispunjava sve zahtjeve svoje crkve, samo zato što ova to od njega zahtjeva, nikada neće biti prožet pravim učenjem Krista i time neće iskusiti blagoslove vjere u onoj mjeri kao jedno Bogu u Ljubavi naklonjeno zemaljsko dijete koje u srcu žudi Boga i trudi se ispuniti Njegovu volju.

Tako nek čovjek samo pazi na to da pri svakom djelovanju i razmišljanju uvijek sudjeluje srce, da nikada ne zadovoljava samo formalnosti, nego se svim srcem zalaže za to da služi Bogu i živi tražeći Njegovu blagonaklonost, tad će biti u punom posjedu pravog učenja Krista i u njemu će ostati do u svu Vječnost....

AMEN

Translator
Translated by: Lorens Novosel

La trasformazione della Dottrina del Signore di una volta - Il pericolo del rigido insegnamento

L’Amore e la Sapienza di Dio vuole iniziare l’uomo in tutti i Misteri dell’Essere di Dio. Vuole dare Luce là, dove la si desidera, ma la sapienza del mondo oscura la Luce dai Cieli, insegna in forma complicata ciò che viene offerto all’uomo nella forma più semplice. E questo è diventato il motivo per la totale trasformazione della Dottrina del Signore di una volta, che Gesù ha annunciato sulla Terra. Questa Dottrina era semplice ed ha sempre soltanto dato indicazioni alla Volontà di Dio, di osservare i Suoi Comandamenti, di curare l’amore per Dio e per il prossimo e di badare sempre che la Volontà del signore venga sempre adempiuta. Ma per ottenere il guadagno terreno in un tempo non troppo lungo si è formata una posizione, che ha mescolato fortemente la pura e semplice Dottrina di Cristo con insegnamenti e norme aggiunti posteriormente e la formazione sorta a nuovo non era più la pura Parola non falsificata di Dio ed ha perduto così anche in Forza. Gli uomini devono lottare nel faticoso lavoro spirituale, per giungere agli stessi risultati voluti da Dio, e così l’uomo può anche ora ben arrivare all’attuale insegnamento deformato, qual è la meta e lo scopo della sua vita, ma questo sovente solo su vie complicate, se non esiste il pericolo ancora molto maggiore, che non arriva alla conoscenza ed una fede apparente non gli fa trovare la retta via, cioè se si accontenta troppo della rigida forma, ma il suo cuore non trova l’intimo collegamento con il Cuore del Padre. Chi ha l’amore, trova la via, ma chi adempie anche le altre pretese senza amore, rimane nell’errore e gli è molto difficile trovare il giusto rapporto con il Padre. E perciò dovete evitare ogni fede formale, l’uomo si deve sforzare di essere attivo nell’amore, allora adempie prima i Comandamenti di Dio e vive nella vera Dottrina di Cristo, mentre invece l’uomo, che adempie tutte le pretese della sua chiesa solo perché queste vengono pretese da lui, non sarà mai compenetrato dalla vera Dottrina di Cristo e così non viene a percepire le Benedizioni della fede nella misura come un figlio terreno rivolto nell’amore a Dio, che nel cuore desidera Dio e cerca di adempiere la Sua Volontà. Così l’uomo bada sempre soltanto, che in tutto il suo agire e pensare sia sempre partecipe il cuore, che non si accontenti mai soltanto di una formalità, ma si adoperi con tutto il cuore di servire Dio e di vivere compiacente a Lui, allora sarà nel pieno possesso della Dottrina di Cristo e rimarrà in lei in tutta l’Eternità.

Amen

Translator
Translated by: Ingrid Wunderlich