Vsaka naloga zahteva določeno zavezanost in zemeljsko dete si mora vedno močno prizadevati, da to izpolni, in ne sme dopustiti, da se vtihotapi povprečnost, saj takšno delo zahteva veliko predanost in je preveliko, da bi ga lahko primerjali z vsakdanjim rutinskim delom. Zato vam Jaz svetujemo, da temu delu posvetite vso svojo voljo in predanost, da ne bi utrpelo nobene škode zaradi nepomembnih stvari. In zdaj začni:
Krščanstvo kot celota bo potrebovalo tri polna leta, da bo prestalo preizkušnjo vere, da bo v sebi postalo močno ali da bo popolnoma opustilo svojo vero v Jezusa Kristusa kot Odrešenika sveta.... V teh treh letih bo ločitev jasno opazna, ker si bodo svet in njegovi privrženci prizadevali za popolno ločitev od vere, medtem ko se bodo drugi še bolj trdno združili in se še bolj goreče posvetili svojemu Odrešeniku in Odkupitelju. Slednja čreda bo dejansko precej manjša, zato bo svet še vedno prizadelo veliko trpljenje, da bi bilo rešno tisto, kar še ni povsem v Satanovih krempljih. Velika skupnost tistih, ki zanikajo Gospoda, se približuje strašnemu času. Gospod je brez usmiljenja, ko se Njegove besede in nasveti ne upoštevajo več, ampak se jim posmehuje in se iz njih norčuje. Zelo je pomembno spoznati, da se Gospod ljudem vedno znova poskuša približati z ljubeznijo in dobrotljivostjo, vendar naleti na vse bolj otrdela srca.... kakor je vedno Njegov namen vrnitev njegovih odpadlih otrok, vendar tega ne prepoznajo, zato obstaja le še en način, da se srca podredijo, in vsa milost in usmiljenje bi bila zaman, ker se ju ne upošteva.
Le v veliki stiski in teževah ljudje najdejo pot nazaj k svojemu Stvarniku, vendar mora takrat spregovoriti tudi srce, kajti Gospod ne bo upošteval molitev, izrečenih z ustnicami, in prav tako bo to ločitev, ki še v zadnji uri lahko zavede nevedne. Vzdih vseh iz srca k Očetu bo zadostoval, da reši otroka iz največje stiske.... Toda tisti, ki ne prosijo v duhu in resnici, bodo klicali zaman, ker njihov klic ne bo uslišan, in tako ne bo veliko tistih, ki bodo svojo pripadnost Očetu spoznali v zadnji uri, toda za tiste redke bo to resnično blagoslov....
Amen
PrevajalciIn ogni compito c’è un certo obbligo, ed il figlio terreno deve sempre tendere ad eseguirlo con tutte le forze e non far subentrare nessun indugio, perché una tale Opera come questa richiede una grande dedizione ed è troppo portentosa, per essere tenuta in conto come esercizi quotidiani meccanici. E così ti sia messo al cuore, che ti devi sforzare per dedicarti con tutta la volontà e tutta l’abnegazione a questo lavoro, affinché non subisca nessun ammanco per via di avvenimenti da nulla. E così comincia: Passeranno tre anni interi, finché l’intero cristianesimo avrà sostenuta la prova di fede, per essere ora consolidata in sé oppure di aver rigettata completamente la fede in Gesù Cristo come Redentore del mondo. In questi tre anni si farà notare una chiara esclusione, perché il mondo con i suoi seguaci cercherà di ottenere il totale distacco dalla fede, mentre gli altri si uniranno sempre più saldamente e si danno più intimamente che mai al loro Salvatore e Redentore. La schiera di costoro sarà molto più piccola e perciò la Terra deve ancora subire una grande miseria per salvare ciò che non è ancora totalmente nei legacci di Satana. La grande comunità di coloro che rinnegano il Signore, va incontro ad un tempo terribile. Il Signore E’ senza Compassione quando alle Sue Parole ed Ammonimenti non viene mai più dato ascolto e quando questi vengono scherniti e derisi. E’ di grande importanza riconoscere, come il Signore cerca di venire vicino agli uomini con Amore e Mansuetudine e come Egli incontra dei cuori sempre più duri, quando la Sua Intenzione è rivolta sempre di nuovo al ritorno dei Suoi figli caduti e questa non viene riconosciuta, e così esiste soltanto ancora un mezzo di rendere i cuori malleabili, ed ogni Mansuetudine ed ogni Misericordia sarebbe vana, dato che non viene presa in considerazione. Tornando indietro gli uomini ritrovano il loro Creatore soltanto in grande afflizione ed oppressione, ma allora anche il cuore deve parlare, perché il Signore non baderà alla preghiera con le labbra ed allora ci sarà pure una separazione che può ancora ingannare l’ignorante nell’ultima ora. Basterà un intimo sospiro al Padre del Cosmo, per salvare un figlio dalla più grande miseria. Ma coloro che non chiedono nello Spirito e nella Verità invocheranno invano, perché la loro chiamata non può essere esaudita, e così non ci saranno molti che nell’ultima ora riconoscono la loro appartenenza al Padre, ma per i pochi sarà davvero per la Benedizione.
Amen
Prevajalci