Teret grijeha ljude vuče prema dolje, stoga oni više teže na dolje nego u visinu, jer grijeh negdašnjeg otpadanja od Mene je bio i poticaj za utjelovljenje Božanstva u čovjeku Isusu. Taj grijeh bio je svjesno okretanje od Mene, prema protupolu, koji dakle vlada tamom, a Ja sam na prijestolju u Kraljevstvu Svjetla od vječnosti u vječnost. Dok god taj grijeh nije otplaćen [[(uklonjen)]] on će vući prema dolje, što znači isto što i to da bez pozivanja na Isusa Krista, bez priznavanja Njegovog čina spasenja, čovjek ostaje opterećen tim grijehom i nikada ne može dospjeti u visinu.
Kad se govori o grješnom čovječanstvu, pri tome se ne misli na grješni način života na Zemlji, nego na onaj veliki grijeh kojim su ljudi opterećeni, a on i jeste uzrok ljudske udaljenosti od Boga, nevjere i ne-Ljubav-nosti, jer taj grijeh sadržan je u tim pojavama. I stoga je razumljivo da veliki grijeh sa svojim obilježjima postaje sve očigledniji što više nestaje vjera u Isusa Krista i Njegov čin spasenja, što manje je Isus Krist priznavan kao Božji Sin i Spasitelj svijeta.
Krivica je i na tome da ljudima nedostaje znanje o Čistoj Istini, da su oni bili nedostatno podučeni i da je njima na taj način otežano vjerovati. No voljan čovjek, koji ima i najmanju potrebu za istinskim i Božanskim (stvarima), od strane Mene će uvijek i doživjeti vodstvo puno Milosti, tako da će doći do spoznaje. No čovječanstvo nije voljno, ono loše koristi svoju slobodnu volju, koja se treba odlučiti između dva gospodara, ali se ne brine prvo za to [[(da se upozna sa, ili)]] da stekne znanje o Onom Gospodaru Koji bi trebao biti njezin cilj.
Grijeh ga drži zarobljenog, grijeh ga vuče prema dolje. I čovječanstvo se ne opire, iako bi se moglo braniti. Jer ono ne živi u Ljubavi, putem Koje bi moglo primiti snagu.... A bez Isusa Krista za ljude nema spasa.... Stoga Isus Krist i Njegov čin spasenja mora biti objavljen svim ljudima, oni uvijek iznova moraju biti upućeni na svoje stanje i na pomoć putem Božanskog Iskupitelja....
Ako Moje sluge na Zemlji postignu to da kod njih nađu vjere, ovi su spašeni, jer koliko god da je stanje pri odlasku sa ovog svijeta nedostatno, oni se u duhovnom kraljevstvu još mogu izdići, samo ako su pronašli Njega.... Isusa Krista, božanskog Spasitelja, Koji je za njih na Sebe uzeo njihove grijehe putem Svoje smrti na Križu, Koji je veliku krivicu grijeha poništio za cijelo čovječanstvo putem Svoje ogromne Ljubavi prema ljudima te Koji radi toga i mora biti priznat kao Božji Sin i Spasitelj svijeta....
AMEN
TranslatorIl peso del peccato tira giù gli uomini, per questo motivo tendono di più all’abisso che in Alto, perché è il peccato della caduta una volta da Me, che era anche il motivo per l’Incorporazione della Divinità nell’Uomo Gesù. Questo peccato era il cosciente allontanamento da Me, verso il polo opposto, che quindi dominava l’oscurità, come Io troneggio nel Regno di Luce da Eternità in Eternità. Finché questo peccato non è ancora rimesso, tirerà in giù ciò che significa anche, che senza l’avvantaggiarsi di Gesù Cristo, senza riconoscere la Sua Opera di Redenzione, all’uomo rimane attaccato questo peccato e non può mai e poi mai giungere in Alto. Quando si parla dell’umanità empia, allora con ciò non è da intendere il cammino peccaminoso di vita sulla Terra, ma è quel grande peccato, con cui sono aggravati gli uomini, e questo è anche il motivo della lontananza degli uomini da Dio, della miscredenza e del disamore, perché questo peccato consiste in questi fenomeni. E perciò è comprensibile, che il grande peccato con i suoi segni di riconoscimento diventa sempre più evidente, più scompare la fede in Gesù Cristo e la Sua Opera di Redenzione, meno Gesù Cristo viene riconosciuto come Figlio di Dio e Redentore del mondo. Da questo dipende anche che agli uomini manca il sapere sulla pura Verità, che sono stati istruiti scarsamente ed a loro è stato reso più difficile credere. Ma l’uomo volenteroso, che ha solamente il minimo desiderio per il Vero ed il Divino, sperimenterà anche sempre da Parte Mia una Guida di Grazia, affinché giunga alla conoscenza. Ma l’umanità non vuole, usa male la sua libera volontà, che deve decidere fra due Signori, ma non si procura prima nessuna conoscenza sul Signore che dev’essere la sua Meta. Li tiene legati il peccato, questo li tira giù. E l’umanità non si difende, anche se potrebbe farlo, perché non vive nell’amore, attraverso il quale potrebbe ricevere la Forza. E senza Gesù Cristo, per gli uomini non esiste nessuna Salvezza. Per questo a tutti gli uomini dev’essere predicato Gesù Cristo e la Sua Opera di Redenzione, a loro deve sempre di nuovo essere indicato il loro stato e la prestazione d’Aiuto attraverso il divino Redentore. Appena i Miei servitori sulla Terra riusciranno a trovare fede in costoro, sono salvati, perché anche se lo stato al decesso è ancora così imperfetto, loro possono ancora salire in Alto nel Regno spirituale, se soltanto abbiano trovato Lui, Gesù Cristo, il divino Redentore, il Quale ha espiato i loro peccati attraverso la Sua morte sulla Croce, il Quale ha estinto la grande colpa di peccato per l’intera umanità attraverso il Suo ultragrande Amore per gli uomini e Che perciò deve anche Essere riconosciuto come il Figlio di Dio e Redentore del mondo.
Amen
Translator