Velika je opasnost u kojoj čovječanstvo lebdi, a ono je ne prepoznaje. Nije svjesno da stoji na rubu provalije. Ludilo užitka ne rađa misli o vječnosti; živi i uživa ili čezne za uživanjem u životu. Prevladava želja za svijetom, a ljudsko biće u svom srcu rijetko nosi misli o vječnosti, a Kraj je blizu. Svjetski poredak mora ostati, a to zahtijeva preobrazbu onoga što i kako je u svijetu. Čovječanstvo živi protiv Božanskog poretka jer više ne prepoznaje Boga i ne predaje se Njegovom vodstvu, jer više ne vjeruje u Njega.
Život protiv Božanskog poretka može rezultirati samo propadanjem, raspadom, tako da se Božanski poredak može iznova uspostaviti. I taj se raspad uvijek može očekivati kada je Bog isključen iz ljudskog razmišljanja, jer to znači i povlačenje snage koja dolazi od Boga i koja ima za cilj oživjeti čovjeka kako bi mogao nastaviti svoj duhovni razvoj. Povlačenje snage, međutim, jednako je hlađenju tvari, odnosno njezinom stvrdnjavanju, što opet znači beživotnost svega što je u sebi imalo život.... prestanak svih aktivnosti, potonuće onoga što je nekoć bilo živo u mrtvu materiju.
Oni ne znaju niti vjeruju da ljudi sami uzrokuju to stanje svojim načinom života, koji je potpuno okrenut od Boga, i stoga ih se ne može uvjeriti da promijene svoje misli i namjere. Oni također nisu dostupni poduci jer niječu sve duhovno, nastavak života nakon smrti i povezanost s stvaralačkom snagom, stoga su potpuno svjetovni, odnosno zemaljski nastrojeni, a takav stav je također uzrok kraja Zemlje u svrhu novog oblikovanja u skladu s vječnim poretkom, bez kojeg svijet ne može postojati.
Jer premda je propadanje duhovno uočljivije i može se utvrditi prividni zemaljski uspon, duhovno je to ipak čin propadanja, raspada i propasti, jer je stvarna svrha cijelog stvaranja sazrijevanje ljudske duše, no to sada postaje potpuno nemoguće i stoga se odvija duhovna kretnja *(kao kada jaka riječna struja nosi)* prema tami do takve mjere da Bog to dokončava i razlaže djelo stvaranja kako bi ga pustio da se iznova pojavi u Njegovom vječnom poretku, kao sazrijevajuća stanica duhovnog, kakva jest i ostaje svrha ove Zemlje....
AMEN
TranslatorGrande é o perigo em que a humanidade paira, e ela não a reconhece. Não tem consciência de que se encontra no precipício. O frenesim do prazer não dá lugar a pensamentos de eternidade; vive e goza ou anseia pelo gozo da vida. O desejo pelo mundo predomina, e os pensamentos de eternidade raramente são levados por um ser humano no seu coração, e o fim está próximo. A ordem mundial deve permanecer, e isto requer uma transformação do que e como ela é no mundo. A humanidade vive contra a ordem divina porque já não reconhece Deus e rende-se à Sua orientação, porque já não acredita n'Ele. Uma vida contra a ordem divina só pode resultar em decadência, em dissolução, para que a ordem divina possa ser restabelecida de novo. E esta dissolução é sempre de esperar quando Deus é excluído do pensamento das pessoas, porque isto também significa a retirada da força que vem de Deus e se destina a animar o ser humano para que ele possa prosseguir o seu desenvolvimento espiritual. A retirada da força, porém, é igual ao arrefecimento da substância, ou seja, o endurecimento da mesma, o que mais uma vez significa a falta de vida de tudo o que nela tinha vida.... uma cessação de toda a actividade, um afundamento do que em tempos esteve vivo em matéria morta. Eles não sabem ou acreditam que as próprias pessoas trazem este estado através do seu modo de vida, que é completamente afastado de Deus, e por isso não podem ser persuadidos a mudar os seus pensamentos e intenções. Também não são acessíveis à instrução porque negam tudo o que é espiritual, uma continuação da vida após a morte e uma ligação com um poder criador, sendo assim completamente mundanos, ou seja, de espírito terreno, e esta atitude é também a causa do fim da terra com o propósito de uma nova formação em alinhamento com a ordem eterna, sem a qual um mundo não pode existir. Pois embora a decadência seja mais perceptível espiritualmente e uma aparente ascensão terrestre possa ser constatada, espiritualmente isto é, no entanto, um acto de decadência, de dissolução e queda, pois o verdadeiro objectivo de toda a criação é a maturação da alma humana, Mas isto agora torna-se completamente impossível e, assim, uma deriva espiritual para a escuridão ocorre a tal ponto que Deus põe um fim a ela e dissolve uma obra de criação, a fim de a deixar surgir de novo na Sua ordem eterna, como uma estação madura do espiritual, tal como é e continua a ser o propósito desta terra...._>Ámen
Translator