Compare proclamation with translation

Other translations:

SVIJET ŽELI VIDJETI CUDESA A NE VIDI NAJVECE CUDO OD SVIH....

Vama izgleda cudnovatim da se Ja ne pojavljujem u velikoj slavi, da Moje prisustvo ne obznanjujem kroz opcaravajuce neobicne pojave, nego jednostavno i bez raskoši Sebe samo izražavam kroz Moju Rijec gdje Sam sposoban biti prisutan. Svijet želi vidjeti cudesa ali Moji Vlastiti vide cudesa svugdje i prema tome ce Me takoder prepoznati u obicnoj odjeci. Oni osjecaju Moj Duh koji daje dokaz o sebi da to nije obmanjujuce svjetlo, nego on širi nježno ipak blistavo svjetlo koje zraci iz srca, gdje Ja Osobno mogu boraviti. Svijet želi vidjeti cudesa i podbacuje vidjeti najvece cudo od svih....

Jer nije li cudo da vi možete cuti Glas Božji, da vam Ja Osobno mogu govoriti kao što Otac govori njegovoj djeci? Nije li cudo da Ja Osobno odgovaram pitanja koja se javljaju u umnoj osobi i koja je on unatoc tome nesposoban odgovoriti sam? Nije li cudo da vi sami imate ucitelja unutar vas Koji vas poducava u najcišcoj Istini i podaruje vam mudrost? Vi, koji tražite Boga na udaljenosti, necete nikada biti sposobni dokuciti ovo cudo i prema tome cete biti nesposobni vjerovati, jer vi ne dozvoljavate Moje djelovanje unutar vas i time vam Ja isto tako ne mogu Sebe obznaniti. Ipak Moji Vlastiti, koji su uspostavili odnos sa Mnom kroz njihove misli, koji Me uvijek osjecaju blizu njih, su impresionirani od strane cuda, premda cudo sebe drži sakrivenim od njih, to jest, oni ne mogu shvatiti potpuni opseg njihova iskustva. Jer oni trebaju ostati otvorena uma u njihovom odnosu sa Mnom, tako da Mi govore i preporuce se kao prijatelju i bratu bez ikakva osjecaja pretjerana divljenja. I prema tome Ja Sam im bliže nego oni koji Me žele ugledati razumski a ipak Me nikada nece biti sposobni pronaci.

Ali Ja cu se takoder nekima prikazati na ocigledan nacin, i oni ce onda biti sposobni svjedociti o Meni i prikazati Me kao doista postojeceg, i kroz njihovu vjeru oni ce takoder pomoci osnažiti vjeru onih koji su i dalje slabi ali ne bez vjere. Moje Rijeci ce govoriti same za sebe i dati dokaz o Meni svijetu. Supstanca Rijeci dostavljene od gore na Zemlju je daleko vece cudo nego ijedan izvanredan proces kojeg bi ljudi željeli doživjeti kao ‘dokaz o Bogu’. Moje sluge na Zemlji koji ostaju nenapadni i primaju Moju Rijec bez transa, koji ju jednako nenapadno predaju dalje iznova kao što su je primili od Mene, nisu afektirani nikakvim unutarnjim uzbudenjem, ipak njihove duše doživljavaju milosrdan, neobican dogadaj i biti ce prosvjetljeni, cak ako je ljudsko bice kao takvo toga nesvjesno. Ja znam zašto Moje sluge moraju imati ovu prividnu neosjetljivost i time je to takoder Moje djelo, ne kako bi naškodilo vec donijelo dobrobit duši. I prema tome ne dozvolite takvim mislima da umanje vrijednost poruka nego znajte da Sam prisustan sa vama Osobno kada vi cujete Moj glas, i da je ovo Moje prisustvo doista najvece od cudesa koje, medutim, jedino nekolicina ljudi vjeruje ili doživljavaju svjesno. Jer svijet želi promatrati i biti u strahopoštovanju ali ne u tišini slušati i biti zahvalan za svako istinsko tajno otkrovenje koje dostavljanje Moje Rijeci odgore predstavlja ljudima.

AMEN

Translator
Translated by: Lorens Novosel

Il mondo vuole vedere Miracoli e non vede il Miracolo più grande

Vi tocca in modo strano che Io non Mi manifesti con tutta la Gloria, cioè che non Mi faccio riconoscere con insoliti fenomeni che danno nell’occhio, ma Mi esprimo solo semplicemente e senza sfarzo attraverso la Mia Parola là, dove posso Essere presente. Il mondo vuole vedere Miracoli, ma i Miei vedono Miracoli ovunque e Mi riconoscono perciò anche nell’Abito più semplice, perché sentono il Mio Spirito che non si dimostra come luce d’abbaglio, ma diffonde un soave, ma chiaro bagliore che risplende dall’interiore, dal cuore, dove Io Stesso posso dimorare. Il mondo vuole vedere Miracoli e non vede il Miracolo più grande.

Perché non è un Miracolo che potete sentire la Voce di Dio, che Io Stesso parlo con voi come un padre parla con i suoi figli? Non è un Miracolo che Io Stesso vi dò il chiarimento ad ogni domanda che muove un uomo pensante e che comunque non è in grado di rispondere da sé stesso? Non è un Miracolo che portate in voi stessi il Maestro, il Quale vi istruisce nella più pura Verità e vi rende sapienti? Voi che cercate Dio nella lontananza, non afferrerete mai questo Miracolo e perciò non potrete nemmeno credere, perché voi non Mi lasciate agire in voi, quindi non Mi posso nemmeno far riconoscere da voi.

Ma i Miei, che sono uniti con Me nei loro pensieri, che Mi sentono sempre accanto a sé, sono impressionati dal Miracolo, ma il Miracolo stesso si nasconde davanti a loro, cioè non possono afferrare in tutta la profondità ciò che si svolge in loro stessi, perché devono rimanere liberi nella frequentazione con Me, affinché parlino con Me come Amico e Fratello e si raccomandino a Me senza sentire un ultragrande timore di Me. E perciò Sono più vicino a loro che a costoro che Mi vogliono studiare intellettualmente e non Mi possono comunque trovare. Ma comparirà anche con evidenza ad alcuni e costoro potranno poi testimoniare di Me e rappresentarMi realmente come Essere e con la loro fede renderanno anche credenti gli uomini che sono ancora deboli, ma non senza fede. La Mia Parola parlerà per sé stessa e Mi dimostrerà al mondo. Il contenuto di ciò che viene guidato dall’Alto sulla Terra, è un Miracolo più evidente che qualsiasi procedimento straordinario, che gli uomini vorrebbero sperimentare come “Dio dimostrato”.

I Miei servitori sulla Terra che rimangono semplici e che ricevono senza estasi la Mia Parola, che la danno oltre pure così semplicemente come l’hanno ricevuta da Me, non vengono bensì toccati dall’agitazione interiore, ma le loro anime percepiscono l’esperienza di Grazia insolita e stanno nella Luce, persino quando l’uomo non la percepisce straordinariamente. Io sò anche perché i Miei servitori devono avere questa apparente insensibilità, e così anche questo è la Mia Opera, ma non a svantaggio per l’anima, ma piuttosto a vantaggio.

E perciò non lasciatevi sminuire il valore delle Comunicazioni attraverso tali pensieri, ma sappiate che Io Stesso Sono presente, dove sentite la Mia Voce e che questa Mia Presenza E’ davvero il Miracolo più grande, che però credono solo pochi uomini o lo sperimentano coscientemente. Perché il mondo vuole vedere e stupirsi, ma non ascoltare in silenzio e grato per ogni Rivelazione per quanto segreta, che però significa la trasmissione della Mia Parola dall’Alto per gli uomini.

Amen

Translator
Translated by: Ingrid Wunderlich