(Otkrovenje 12:12; Matej 16:18)
Vrata pakla otvaraju se šire kako se Kraj približava.... Sve sile tame se razotkrivaju i napadaju ljude, a princ podzemlja ima veliku moć. On sebe vidi na kraju svog vremena i još uvijek ga nastoji iskoristiti na svaki način. A ljudi u njihovoj slabosti volje ne zaustavljaju ga, nego su voljni sluge koje on određuje činiti suprotno Bogu kako bi ih zauvijek odvojio od Boga. Princ podzemlja zna da mu nije ostalo puno vremena.... Njegova će moć biti nepovratno slomljena kada dođe Kraj ove Zemlje....
A po bješnjenju Sotone može se vidjeti da Kraj više nije daleko. Najokrutniji događaji postaju sve češći, vrše se djela za koja nitko prije nije mislio da su moguća, ljudi neće prezati ni od čega i sami više ne prepoznaju dubine u kojima se nalaze, dubine u koje ih je uvukla sila koja je izvan svakog Božanskog poretka, koja je potpuno lišena Ljubavi i koja također guši svaku iskru Ljubavi u srcima ljudi, koja prolijeva svaki mali plamen koji još uvijek svijetli u tajnosti.
To je vrijeme bezgranične mržnje i najočitijeg nedostatka Ljubavi (Matej 24:12), ljudi više ne žive kao braća jedni među drugima, već su neprijateljski raspoloženi jedni prema drugima u svakom pogledu, a samo se nekolicina drži zajedno i ne dopušta da budu duhovno silovani, odnosno brane se od sotoninih napada i traže utočište u Bogu, tražeći od Njega pomoć protiv neprijatelja njihovih duša (Sotone). I Ljubav se u njima još nije ugušila, a njihova djela odgovaraju (podudaraju se sa) Božjim zapovijedima, i zato će ih u posljednjim danima posebno mučiti neprijatelj njihovih duša, naime njihovi bližnji koji izvršavaju volju onoga koji ih želi iskvariti....
Pakao je otvorio svoja vrata.... Nebrojeni đavli prolaze i približavaju se Zemlji, šireći svoj otrovni dah na nju i koristeći ga prema volji svoga gospodara. I rado ih prihvaćaju, ljudi im sami daju manevarski prostor, ne samo da ih toleriraju u svojoj blizini, već za njih dobrovoljno gaze tlo u kojem mogu širiti zlo sjeme i potpuno ga otrovati.... oni otvaraju svoja srca i ne odupiru se onima koji ih žele iskvariti. A ako sluga Gospodnji dođe da upozori ljude na te sile podzemlja, da ih opomene da zatvore vrata i dopuste samo Bogu Ljubavi da uđe, oni će biti odbijeni od vrata nezainteresirano, njihove riječi će biti zanemarene i princ podzemlja će pobijediti. I to samo voljom naroda, koji je slobodan i mogu odlučivati nad sobom....
A Kraj se sve više približava. Božji govor će se još hitno (nužno) čuti prije toga, ali će također dobiti samo malo pažnje jer su ljudi već previše pod čarolijom onoga koji ih nastoji povući dolje u kraljevstvo tame. A na svjetlost koja u isto vrijeme sjajno sja odozgo prema Zemlji neće se obratiti pažnja.... I stoga više nema zaustavljanja, razdoblje otkupljenja će završiti kako bi ga zamijenilo novo doba; Sotona će biti vezan i lišen svake snage (Otkrovenje 20:1-3), a s njim i sva duhovna bića koja su mu u ropstvu, kao što je proglašeno u Riječi i Pismu....
AMEN
TranslatorLe porte dell’inferno si aprono di più, più si avvicina la fine. Tutte le forze delle tenebre si dischiudono e si precipitano sugli uomini, ed il principe del mondo inferiore ha grande potere. Si vede alla fine del suo tempo e cerca di sfruttarlo ancora in ogni modo. E gli uomini nella loro debolezza di volontà non lo fermano, ma gli sono servi volenterosi, che lui incita ad azioni contro Dio, per separarli per sempre da Dio.
Il principe del mondo inferiore sa che non ha più molto tempo. Il suo potere viene spezzato irrevocabilmente, appena sarà venuta la fine di questa Terra. E nell’infuriare di Satana si riconosce che la fine non è più lontana. Avvenimenti più crudeli si accumulano, vengono commesse delle azioni che nessuno avrebbe prima ritenute possibili, gli uomini non si fermano davanti a niente, e loro stessi non riconoscono più in quale abisso si trovano, in quale abisso sono stati trascinati da un potere che sta al di fuori di ogni Ordine divino, che è totalmente privo di ogni amore e che soffoca anche nei cuori degli uomini ogni scintilla d’amore, che seppellisce ogni fiammella che ancora arde di nascosto.
E’ un tempo di illimitato odio e della massima assenza d’amore, gli uomini non vivono più come fratelli tra di loro, ma si combattono in ogni modo, e soltanto pochi stanno uniti e non si lasciano violentare spiritualmente, cioè si difendono contro gli attacchi di Satana e si rifugiano in Dio, chiedendo Aiuto a Lui contro il nemico delle loro anime. Ed in questi l’amore non è ancora soffocato ed il loro agire corrisponde ai Comandamenti di Dio, e per questo vengono oppressi particolarmente dal nemico delle loro anime nell’ultimo tempo, e cioè dai prossimi, che eseguono la volontà di colui che li vuole distruggere.
L’inferno ha aperto le sue porte. Innumerevoli diavoli passano e si recano vicino alla Terra emanando su questa il loro soffio velenoso e di sfruttarlo secondo la volontà del loro signore. E sono accolti con disponibilità, gli uomini stessi danno loro spazio d’agire, non li tollerano soltanto vicino a loro, ma concedono loro volenterosamente del terreno, in cui spargono della semenza cattiva e lo possono completamente avvelenare, loro aprono i loro cuori e non si difendono contro coloro che li vogliono distruggere. E quando viene un servo del Signore per ammonire gli uomini da quelle forze del mondo inferiore, per avvertirli di chiudere le porte e di concedere accesso soltanto al Dio dell’Amore, vengono mandati via dalle porte non ascoltati, le loro parole non vengono considerate ed il principe del mondo inferiore riporta la vittoria. E questo solo attraverso la volontà degli uomini, che è libera e che può decidere di se stessa.
E la fine si avvicina sempre di più. La Lingua di Dio sarà sentita prima ancora con insistenza, ma troverà anche poca considerazione, perché gli uomini sono già troppo sotto la sua giurisdizione, che cerca di tirarli giù nel regno dell’oscurità. E non viene badato alla Luce che allo stesso tempo, splendente chiaramente, scende dall’Alto sulla Terra. Per questo non c’è più un arresto, il periodo di Salvezza va verso la fine per trovare il cambio di una nuova epoca; Satana verrà legato e derubato di ogni forza e con lui tutto lo spirituale che gli è succube, come sta scritto in Parola e Scrittura.
Amen
Translator