Compare proclamation with translation

Other translations:

ODGOVOR NA NEUGODNE PORUKE IZ BIETINGHEIMA

(Bietingheim = sjedište Lorberijanaca, tj. Jakob Lorberovog društva u Njemačkoj)

Ja želim da čovječanstvu bude ‘donešeno svjetlo’, tako da sam Si zbog toga formirao/stvorio nosioce svjetla koji bi trebali pridonijeti razbistravanju/rasvjetljavanju ljudskog duha svojom puninom/obiljem svjetlosti, uz pomoć znanja koje su primili nad-prirodnim putem i koje potpuno odgovara istini, pošto sam Ja osobno davalac toga znanja.... Ja ga osobno sprovodim do Zemlje, kako bi ste vi ljudi pronašli izlaz iz mraka duha i kako bi ste mogli ući u čisto svjetlo. Ja sam Bog ljubavi i milosti.... Meni su poznate/znane vaše slabosti i vaša grešnost, Ja vam želim pomoći i pokušavam vas s golemom strpljivošću dovesti do toga da sami sebe spoznate i (za)počnete se mijenjati. Pa ipak, [[jednom]] ističe vrijeme, koje vam je dano/pruženo za vašu promjenu. I zbog toga vam stalno 'predstavljam' [[= objavljujem]] šta vam je za činiti, kako trebate živjeti i što vas očekuje ako postupate/djelujete u suprotnosti s Mojom voljom.... Sve vam to 'predstavljam' [[= objavljujem, šaljem]], i to putem glasnika/vjesnika [[= apostola]], koji vam dakle u Moje ime donose vijest(i) o Meni i Mojoj volji....

Ja sam Bog ljubavi, ali sam i pravedan Bog, i stojim iza Svoje riječi [[= onoga što kažem]].... Znate li vi ljudi što to znači?.... [[To znači]] Da se ispunjava sve što sam vam obećao, ako ispunjavate Moju volju, ali i da će zasigurno doći/nastupiti i ono što sam vam najavio kao posljedicu va­šeg otpora prema Meni.... Vječni red mora postojati, a u zakon vječnog reda spada i to da jedan određeni uzrok postiže određenu posljedicu.... Sve ima svoje vrijeme, ali ako/kada je vrijeme isteklo, onda se neizbježno ispunjava zakon.... Vama ljudima ne preostaje više puno vremena, zbog čega je dobro da se pomirite sa mišlju da iznenada možete biti opozvani, ili ako ste u neobičnoj milosti, da doživite kraj. Kakve god imali argumente.... oni su krivi i ne mijenjaju ništa na planu spasenja od vječnosti, koji će biti poznat svakome tko se stvarno potrudi obuhvatiti i shvatiti Moju Riječ. Nije ništa novo to što [[Ja]] vama ljudima objavljujem putem Mojih glasnika, svi Moji vidjeoci i proroci su još od početka ove ere spasenja stalno bili upućivani i upozoravani na kraj, i to mora, i zvučati će hitnije/silnije što se kraj više približava. Nije [[to]] nedostatak ljubavi s Moje strane, ako/kada se Moja riječ uspunjava, već je i [[to]] završno zbivanje utemeljeno u Mojoj beskrajnoj ljubavi.... kako bi se omogućio i stimulirao uspon onoga što je zakazalo u slobodnoj volji. I [[Ja]] nikako ne bi bio pravedan Bog, kada ne bi stvorio čak ni ravnotežu u jednom svijetu kojim sve više i više upravlja knez tame, a škola duha je određenje/svrha ovoga svijeta.... koji to opet mora postati u skladu s planom spasenja od vječnosti.

AMEN

Translator
Translated by: Lorens Novosel

Risposta a “cattivi messaggi” da Bietigheim

Io voglio che all’umanità sia portata la Luce e perciò Io istruito per Me dei portatori di Luce, che devono contribuire all’illuminazione dello spirito degli uomini con la loro ricchezza di Luce, con un sapere, che loro hanno ottenuto in modo sopranaturale e che corrisponde totalmente alla Verità, dato che Io Stesso Sono il Donatore di questo sapere, Io Stesso lo guido alla Terra, affinché voi uomini usciate dall’oscurità dello spirito e possiate entrare nella Luce chiara. Io Sono un Dio dell’Amore e della Misericordia, Io conosco la vostra debolezza ed empietà. Io vi voglio aiutare e cerco con gran-de Longanimità e Pazienza di stimolarvi in modo, che riconosciate voi stessi e cominciate a cambia-re. Comunque il tempo, che vi è concesso per il vostro cambiamento, una volta sarà trascorso. Perciò Io presento sempre a voi uomini ciò che dovete fare, come dovete vivere e quale sorte vi attende, se agite contro la Mia Volontà. Io presento tutto questo a voi e cioè mediante dei messaggeri, che quindi vi portano nel Mio Nome Comunicazioni di Me e della Mia Volontà. Io Sono un Dio dell’Amore. Ma anche un Dio giusto, e mantengo la Mia Parola. Voi uomini, sapete ciò che signifi-ca? Che si adempie tutto ciò che Io vi ho promesso, se adempite la Mia Volontà? Ma che avverrà anche immancabilmente ciò che vi ho annunciato come conseguenza della vostra ribellione contro di Me. L’eterno Ordine deve essere mantenuto, e della Legge dell’eterno Ordine fa parte anche che una certa causa raggiunga anche un certo effetto. Tutto ha il suo tempo. Ma quando il tempo è tra-scorso, allora si adempie inevitabilmente la Legge. A voi uomini non rimane più molto tempo. Perciò è bene che prendiate confidenza con il pensiero di dover seguire una improvvisa chiamata, oppure, se siete sotto una insolita Grazia, di vedere la fine. Qualunque argomento mettete contro questo, siete nell’errore, e voi non cambiate niente nel Piano di Salvezza dall’Eternità, che sarà noto ad ognuno che si sforza seriamente di afferrare e di comprendere la Mia Parola. Non è niente di Nuovo che Io annuncio a voi uomini mediante i Miei messaggeri, perché è la costante indicazione ed Am-monimento sulla fine, data a tutti i veggenti e profeti sin dall’inizio di quest’epoca di Redenzione, che deve soltanto risuonare e risuonerà con sempre maggiore insistenza, più si avvicina la fine. Non è una mancanza d’Amore da Parte Mia, che la Mia Parola si adempie, ma anche questo avvenimento finale è basato sul Mio infinito Amore, di rendere possibile e promuovere uno sviluppo verso l’Alto per ciò che ha fallito nella libera volontà. Ed Io non Sarei veramente un Dio giusto, se Io non creassi in un attimo un mondo, che viene sempre più governato dal principe della tenebra, ed è comunque destinato ad essere una scuola dello spirito, che lo deve anche di nuovo diventare secondo il Piano di Salvezza dall’Eternità.

Amen

Translator
Translated by: Ingrid Wunderlich