Compare proclamation with translation

Other translations:

SAMOSPOZNAJA.... TAŠTINA.... PONIZNOST

To što svatko vjeruje da vodi onakav život kakav je Bogu mio, ni ne poduzimajući ništa kako bi se usavršio, znak je sluđenosti u ljudskom razmišljanju. Ispravan način života karakterizira određena poniznost i, ponizan čovjek će se uvijek truditi biti dostojan Božje ljubavi i milosti; nikad neće vjerovati da se onakav kakav je(ste) sviđa Bogu, jer mu poniznost pokazuje njegovo ogromno odstojanje od Boga. Ali kome nedostaje poniznosti, taj je još daleko od pobožnosti, jer njemu nedostaje i milosti.

Ponizan čovjek se moli za milost, stoga će ju on i primiti, on se moli za Božju pomoć u životu, moli za pomoć za postizanje duševne zrelosti, sam se osjeća slab i nesposoban i zato u molitvi traži milost Božju.

I Bog poniznome daje Svoju milost. Ali tko je arogantnog duha, on misli da je spojen sa Bogom, bez da to stvarno jeste, ne prepoznaje svoju udaljenost od Njega i tako ju dakle ni ne pokušava smanjiti; ne vidi svoje nedostatke i greške i zbog toga se niti ne trudi otkloniti ih; i time što se ne osjeća slab, ni ne moli se za milost. I tako će završiti isprazno, jer milost mu može priteći tek kad za njom žudi. I zato neće doći do duhovnog napretka u slučaju nedostatka samospoznaje, jer ljudi svoj duševni razvoj ne shvaćaju ozbiljno. Neće priželjkivati nešto što vjeruju da posjeduju, a vjeruju da to posjeduju jer nisu ispravni i iskreni sami prema sebi. Jer, ako je žudnja za Istinom u njima snažno razvijena, sami će preispitivati svoja djela i postupke, i spoznat će svoje nedostatke i greške i tako dospjeti do poniznosti. Jer, ponizan postaje onaj čovjek koji je strog sa samim sobom i koji je svjestan svog duhovnog siromaštva.

Ali tada je i Bog spreman sa Svojom milošću, jer tada je ona svjesno izmoljena od strane poniznog čovjeka, koji će tek tada živjeti Bogu dopadljivim životom.

AMEN

Translator
Translated by: Lorens Novosel

L’auto conoscenza – L’arroganza – L’umiltà

Questi sono i segni della confusione del pensare umano, che ognuno crede di muoversi nel cammino di vita compiacente a Dio e perciò non fa nulla per perfezionarsi. Il giusto cammino di vita deve far riconoscere una certa umiltà e l’uomo umile tenderà sempre di diventare degno dell’Amore e della Grazia di Dio, non crederà mai di essere così come compiace a Dio, perché l’umiltà gli mostra la grande distanza da lui a Dio. Ma a colui a cui manca l’umiltà, è ancora molto lontano dalla spiritualità, perché gli manca anche la Grazia. L’uomo umile chiede la Grazia e quindi la riceverà anche, chiede l’Aiuto di Dio sulle vie della sua vita, chiede l’Aiuto per ottenere la maturità dell’anima, da solo si sente debole ed incapace e chiede quindi nella preghiera la Grazia di Dio. Ed Egli dà all’umile la Sua Grazia. Ma chi è di spirito arrogante, si crede unito con Dio senza esserlo, non riconosce la distanza da Lui e quindi non cerca nemmeno di diminuirla; non vede i suoi difetti ed errori e non cerca nemmeno di sospenderli; e dato che non si sente debole, non chiede neanche la Grazia. E così andrà a mani vuote, perché la Grazia gli può giungere solamente se la desidera. E perciò non si può registrare nessun progresso spirituale, dove manca qualsiasi auto conoscenza, perché gli uomini non prendono sul serio il loro sviluppo animico. Non tenderanno a qualcosa che credono di possedere e credono di possederlo, perché non sono sinceri ed onesti verso sé stessi. Perché quando in loro è fortemente sviluppato il desiderio per la Verità, loro stessi si rendono conto del loro fare e pensare e riconoscerebbero i loro difetti ed errori e giungerebbero così all’umiltà. Perché l’uomo che entra severamente in giudizio con sé stesso e pensa alla sua povertà spirituale diventa umile. Ma allora Dio E’ anche pronto con la Sua Grazia, perché ora viene coscientemente richiesta dall’uomo umile e soltanto allora condurrà un cammino di vita compiacente a Dio.

Amen

Translator
Translated by: Ingrid Wunderlich