Compare proclamation with translation

Other translations:

BOŽJE VODSTVO.... DEMONI U VRIJEME KRAJA....

Svi su koraci uzalud ako Mi ne dozvolite da Ja koračam uz vas da bih vas ispravno vodio tako da ne idete krivim putevima. Radi se o neprestanoj borbi demona za vaše duše, a oni mameći stoje uz put, zavodljivo vas pokušavaju odvratiti da ne pazite na put te da neprimjetno krenete krivim putem, koji vas odvodi daleko od cilja. Dozvolite Mi da idem uz vas, tako da vam se demoni ne približavaju, punina svjetlosti koja zrači iz Mene ih zasljepljuje, oni se povlače i puštaju vas da nesmetano prođete.

Zapamtite si to da ste neprestano okruženi snagama koje vam ne žele dobro, ali da ih se vi pod Mojom zaštitom ne trebate plašiti, jer tad su nemoćni, i vi ste jači od njih. U vremenu Kraja oni posebno žestoko bjesne i ne prežu ni od duhovno stremećih ljudi, jer svjetlo, koje zrači iz vas, ako Istinu tražite ili širite, iritira ih ili ogorčava, tako da nastoje ugasiti to i stoga vas grdo uznemiravaju. No sa Mnom ste sigurni, jer Ja vas vodim tako da kratkim putem postižete vaš cilj. No put je mukotrpnjiji, nije ravan i obrubljen poljima koji su vam ugodni oku, zemaljski put teško je hodočašće, a ako je ugodan za oko, iza te ljepote krije se opasnost.

No sa Mnom vi ne obraćate pažnju na poteškoće i nevolje, ne ogledate se oko sebe, nego samo iznad vas, gledate naprijed gdje vam oko vidi sjajne stvari koje želite postići. I zato ne smijete sami kretati na taj put, nego Me morate neprestano zazivati za Moje vodstvo, morate neprestano ići u Mojoj pratnji, tad će vam zemaljski put biti lagan, neprijateljske snage neće vas toliko moći stiskati, i pored toga što uvijek iznova pokušavaju utjecati na vas da se odvojite od Mene i putem dalje idete sami. Vaša volja mora biti i ostati snažna, tad ste pobjednici.... vaša volja mora biti usmjerena na Mene, tada ju Ja snažim i držim vas ako ste u opasnosti da padnete.

Borba demona za vašu dušu biti će sve žešća što je bliži Kraj, ali ćete i vi biti sve čvršće u vjeri u Mene i svaku ćete kušnju susretati s otporom, i sve slabija će biti sila koju protivnik primjenjuje na vama, jer sve svjetlije sjaji svjetlost Mog prisustva i sve jasnije sile tame osjete da im se suprotstavlja Gospodar Stvaranja, Kojega ne mogu prisiliti. I oni će bježati od vas što je bliže Kraj.... Tad će vaša snaga vjere biti tako duboka, da vas ništa više ne može zbuniti niti učiniti da otpadnete, jer tad znate da vam Ja Osobno dolazim vidno i pomažem vam da se uzdignete, kao što sam vam obećao....

AMEN

Translator
Translated by: Lorens Novosel

La Guida di Dio – I demoni nel tempo della fine

Se non Mi fate camminare accanto a voi, affinché vi possa guidare in modo giusto e non percorrete vie errate, tutti i passi sono inutili. Si svolge una lotta perpetua dei demoni per le vostre anime che, stando sulla via tentandovi, cercando di sedurvi, di distrarvi affinché non badiate più alla via e percorriate inavvertitamente una via sbagliata che vi conduce lontano dalla meta. Se Mi lasciate camminare accanto a voi, allora i demoni non osano avvicinarsi a voi, la Pienezza d’Amore che procede da Me li abbaglia in modo che si allontanano e vi lasciano andare oltre indisturbati.

Ricordatevi che siete sempre circondati da forze che non vogliono il vostro bene, ma che nella Mia Protezione non abbiate a temerle, perché allora sono impotenti e voi siete più forti di loro. Infuriano in modo particolarmente veemente nel tempo della fine e non si fermano nemmeno davanti a colui che è sulla via spirituale, perché la Luce che irradiate quando cercate la Verità oppure la diffondete, li irrita ed indigna in modo che cercano di spegnerla e vi opprimono gravemente. Ma con Me siete al sicuro, perché vi guido in modo che raggiungiate la vostra meta su una via breve. Ma la via è più difficile, non è piana e circoscritta da campi che deliziano il vostro occhio, la via terrena è una dura via da pellegrino, e se è da vedere amabile, dietro la bellezza è in agguato il pericolo. Ma con Me non badate alla fatica ed alle difficoltà, non vi guardate intorno, ma solo al di sopra di voi, guardate in avanti dove il vostro occhio scorge qualcosa di Magnifico che cercate di raggiungere.

Perciò non dovete incamminarvi da soli, ma dovete invocarMi costantemente per la Mia Guida, dovete sempre camminare accompagnati da Me, allora la via terrena vi sarà facile, così le potenze nemiche non possono opprimervi , benché cerchino sempre di nuovo di determinarvi di respingerMi e di continuare la via da soli. La vostra volontà deve essere e rimanere forte, allora sarete vincitori, la vostra volontà dev’essere per Me, allora vi fortifico e vi tengo, quando siete in pericolo di cadere.

La lotta dei demoni per la vostra anima aumenterà, più si va verso la fine, ma voi starete anche più saldi nella fede in Me e opporrete resistenza ad ogni tentazione e sarà sempre meno il potere che il nemico impiega verso di voi, perché la Luce della Mia Presenza risplende sempre più chiara e le potenze oscure sentono sempre più chiaramente che il Signore della Creazione va loro incontro, il Quale non possono vincere. E fuggiranno da voi più si avvicina la fine. Allora la vostra forza di fede sarà così profonda, che nulla può più irretirvi o rendervi infedeli, perché allora sapete che Io Stesso vengo a voi visibilmente e vi traggo in Alto, come ve l’ho promesso.

Amen

Translator
Translated by: Ingrid Wunderlich