Božja velika Ljubav i Milosrđe sasvim će izvjesno stupiti na scenu u posljednjem vremenu pred Kraj, gdje vjernici žive u najtvrđoj stisci. To će biti vrijeme najgorče nevolje za one ljude koji Njemu žele ostati vjerni, jer protivnik će rigorozno postupati protiv svakoga tko se zalaže za svoju vjeru i za Isusa Krista i Njegovo učenje Ljubavi. Mjere, koje će biti donošene da bi se proširio ateizam, biti će takve oštrine da će ljudi pružati malo otpora i da će se izjašnjavati isključivo protiv Boga.
No oni koji su u znanju glede Istine, koji žive u Ljubavi a stoga i u pravoj spoznaji Boga, koji Isusa Krista kao Spasitelja zazivaju za Njegovu pomoć, ti će i u tim mjerama prepoznati onoga koji je kao Antikrist najavljen za posljednje vrijeme pred Kraj. I oni će stoga stajati utoliko čvršće i puni uvjerenja čekati na Božju pomoć i na Njegov dolazak, i oni neće biti razočarani. Njima će se očitovati Božja velika Ljubav, jer On je njima neprestano blizu, tako da bi Ga mogli prepoznati i nevjernici kad ne bi bili loše volje i stoga potpuno u vlasti Sotone. No tko je još slab i nije se skroz odvojio od Boga, njega još obuhvaća Božje Milosrđe, i biti će mu ponuđeni mnogi dokazi Božanskog djelovanja, tako da će mu biti olakšano vjerovati i da izdrži sve prijetnje (koje dolaze od strane) svijeta. Samo ne smije nedostajati dobra volja, tako da mu se Božja ruka još može pružiti u posljednji čas.
Što se događa u tom vremenu, to je ljudima teško predskazati, jer uvijek nanovo Sotona smišlja nove planove i nadmašuje sebe u užasima, u neljudskim naredbama i odvratnim djelima protiv vjernika. Sudbina vjernika naizgled je nepodnošljiva, a opet će (oni) od Boga primati tako puno snage da mogu izdržati sve teškoće i nevolju ne dožive tako jer im je pogled usmjeren u pravcu neba a svijet i zemaljske stvari ih više ne privlače. Osim toga čuju glas Gospodara.... Znaju da On skraćuje dane, jer Njegovo obećanje dalo im je utjehu, i tako oni dakle svakodnevno računaju da će biti izbavljeni iz zemaljske nevolje....
I pored toga posljednji dan i za njih dolazi iznenadno; on će doći kad više ne postoji mogućnost za pridobivanje duša, a to će vrlo brzo biti slučaj, jer razdvajanje će uskoro biti zaključeno, hrabrost za svjedočenje vrlo je mala, i odluka za ili protiv Boga uskoro će biti zahtijevana, zato će ona i biti početak Kraja, jer stradanja kojima su vjernici tada izloženi, zahtijevaju pomoć Boga, inače bi i tu malu skupinu Njegovih spopala slabost a Bog to nikada ne bi dopustio.... Tako da će On doći kao Spasitelj u najvišoj nevolji i Svoje će odnijeti Sebi.... A onda dolazi Sud, kao što je najavljeno u Riječi i Pismu....
AMEN
TranslatorIl grande Amore e la Misericordia di Dio Si manifesteranno visibilmente nell’ultimo tempo prima della fine, quando i credenti vivono nella più dura oppressione. Sarà un tempo della miseria più amara per gli uomini che vogliono rimanerGli fedeli, perché l’avversario procederà rigorosamente contro ognuno che si adopera per la sua fede e per Gesù Cristo e la Sua Dottrina. Le disposizioni che verranno prese per affermare l’assenza di fede, saranno di una tale asprezza, che gli uomini presteranno poca resistenza e si dichiareranno quasi esclusivamente contro Dio.
Ma coloro che stanno nella conoscenza della Verità, che vivono nell’amore e perciò anche nella giusta conoscenza di Dio, coloro che invocano Gesù Cristo come Redentore per la Sua Assistenza, sono coloro che riconosceranno nelle disposizioni anche colui che è annunciato come l’anticristo per l’ultimo tempo prima della fine. Perciò staranno ancora più fermi ed attenderanno con piena fiducia l’Aiuto di Dio e la Sua Venuta, e costoro non verranno delusi. A loro verrà rivelato il grande Amore di Dio, perché Lui E’ sempre vicino a loro in modo che anche i miscredenti Lo potrebbero riconoscere, se non fossero di cattiva volontà e perciò totalmente nel potere di Satana. Ma chi è ancora debole e non del tutto infedele a Dio, costui verrà ancora afferrato dalla Misericordia di Dio e gli verranno offerte molte dimostrazioni dell’Agire divino, affinché gli venga reso facile credere e restare fermo contro tutte le minacce da parte del mondo. Non deve soltanto mancare la buona volontà, allora Dio stende la Mano incontro a costui ancora nell’ultima ora.
Quello che si svolge in questo tempo, è difficile predirlo agli uomini, perché Satana studia sempre nuovi piani e si supera in crudeltà, in disposizioni disumane ed azioni oltraggiose contro i credenti. La sorte dei credenti è apparentemente insopportabile, e ciononostante trarranno così tanta Forza da Dio, che possono sopportare ogni difficoltà e non sentono così la miseria, perché il loro sguardo è rivolto al Cielo ed il mondo ed il terreno non li affascina più. Inoltre sentono la Voce del Signore, loro sanno che Egli abbrevia i giorni, perché la Sua Promessa ha dato loro la consolazione e quindi attendono ogni giorno che avvenga la liberazione dalla miseria terrena.
Malgrado anche per questi, l’ultimo giorno arriva di sorpresa; verrò, quando non esiste più nessuna possibilità di conquistare delle anime e questo sarà il caso molto precocemente, perché la separazione si sarà presto svolta, il coraggio di confessare è solo molto scarso, e la decisione per o contro Dio verrà pretesa in breve tempo, e perciò sarà anche l’inizio della fine, perché l’afflizione alla quale ora sono esposti i credenti, obbliga l’Amore di Dio, altrimenti anche la piccola schiera dei Suoi sarebbe invasa dalla debolezza e Dio non lo permette mai. Così Egli verrà come il Salvatore nella più grande miseria e porterà con Sé i Suoi. Poi arriva il Giudizio, com’è annunciato nella Parola e nella Scrittura.
Amen
Translator