Compare proclamation with translation

Other translations:

NEMA ODVAJANJA OD BOGA, SAMO SMANJENJE SNAGE I UMANJENO SVJETLO....

Sva Moja stvorenja su proizvodi Moje Ljubavi tako da Ja od njih vječno nikada ne odustajem, jer ono što je proizašlo iz Moje Ljubavne Sile nerazdvojivo je od Mene i neprolazno je, tako da Ja s njim moram ostati spojen za svu vječnost. No pošto je to od Mene stvoreno obdareno slobodnom voljom, intimnost i dubinu povezanosti ono može samo odrediti, tj. samo od sebe može se okretati od Mene, iako to ne znači odvojenost od Mene, već jedino umanjenu snagu i smanjeno svjetlo.

Ja Sâm apsolutno nikada ne napuštam Moja stvorenja, no ako se ona slobodnom voljom udaljavaju od Mene, sama se lišavaju snage i svjetla time što bježe od Moga zračenja Ljubavne Snage, time što se sama stavljaju izvan strujnog kruga Ljubavi tako da malo ili uopće ne budu dotaknuta Mojim zračenjem Snage. Pa i pored toga, Moju Ljubav ne gube, jer ona vrijedi za Moja stvorenja za svu vječnost, i Moja neprestana briga i pažnja usmjerena je povratku onih stvorenja koja su se udaljila od Mene, jer ona se nalaze u jednom jadnom stanju sve dok su bez Svjetla i Snage.

Moja briga neprestano vrijedi svim tim stvorenjima koja su tako bez spoznaje i svoju volju koriste naopako, pa je Moj cilj tu volju promijeniti tako da se opet usmjeri k Meni, da žudi Svjetlo i Snagu i postane aktivno kako bi dospjelo u posjed Svjetla i Snage iz Mene. Pa je tako Moje neprestano djelovanje u svemiru i u duhovnom kraljevstvu neprestano djelovanje u Ljubavi prema stvorenom duhovnom, kako bi ovo postalo blaženo. Ljubav je Moje cijelo Biće, tako da je Ljubav temelj svega što Moja mudrost i Moja volja putem Moje Sile dovedu do izvršenja.

Na Ljubavi je utemeljena i velika nevolja na Zemlji u zadnjem vremenu pred Kraj, jer i ova je samo jedno sredstvo za ponovno zadobivanje duhovnoga koje se odmetnulo od Mene, koje Ja ne želim prepustiti vječnoj propasti, tj. ne želim pustiti da opet propadne za vječna vremena gdje u svezanoj volji mora neizrecivo patiti. Moja Ljubav prema Mojim stvorenjima bezgranična je, no sama Moja stvorenja ne spoznaju je, ne znaju (za) dubinu Moje Ljubavi, inače bi Mi se bezuvjetno prepustili i u kratkom roku postigli visoki stupanj blaženosti.

No ovako Mi pružaju često beskrajno dugi otpor, od Moje Ljubavi ne daju se privući nego izmiču njenoj toplini i hlade se vlastitom krivicom. Jer neukost i slabost posljedice su otpora protiv Mene i njihovog stremljenja od Mene. No sve dok Moja stvorenja nisu sa Mnom sjedinjena, trudim se zadobiti njihovu Ljubav, i ne odustajem od njih.... sve dok i posljednje od Mojih stvorenja nije došlo nazad k Meni, sve dok sve nije u strujnom krugu Moje Ljubavi i od Mene se više ne želi odvojiti do u svu Vječnost....

AMEN

Translator
Translated by: Lorens Novosel

Nessuna separazione da Dio, solo meno Forza e diminuzione di Luce

Tutte le Mie creature sono i prodotti del Mio Amore e con ciò non posso mai in eterno rinunciare a loro, perché ciò che è proceduto dalla Mia Forza d’Amore, è anche inseparabile da Me ed imperituro, quindi devo rimanerne unito in tutta l’Eternità. Ma dato che ciò che è creato da Me è provvisto con la libera volontà, esso stesso può stabilire l’interiorità del legame, cioè può allontanare sé stesso da Me, benché questo non significhi nessuna separazione da Me, soltanto meno Forza e Luce diminuita. Io Stesso non respingo mai e poi mai le Mie creature, ma se si allontanano da Me nella libera volontà, derubano sé stesse della Forza e della Luce, mentre fuggono alla Mia Irradiazione d’Amore, mentre mettono sé stesse al di fuori della Cerchia della Corrente d’Amore e così vengono toccate poco o per niente dalla Mia Irradiazione di Forza. Malgrado ciò non perdono il Mio Amore, perché questo è per le Mie creature in tutta l’Eternità e la Mia costante Preoccupazione è per la riconduzione a Me delle creature che si sono allontanate da Me, perché queste si trovano in uno stato infelice, in quanto sono senza Luce e Forza. La Mia Preoccupazione è rivolta continuamente agli esseri che ora sono senza conoscenza ed usano in modo errato la loro volontà e la Mia meta è di cambiare questa volontà, che si rivolga di nuovo a Me, che desideri ricevere da Me Luce e Forza. E così il Mio continuo Agire nell’Universo e nel Regno spirituale è un continuo Agire nell’Amore per lo spirituale creato, affinché diventi beato. L’Amore E’ tutto il Mio Essere, e perciò l’Amore è anche alla base di tutto ciò che la Mia Sapienza e la Mia Volontà portano all’esecuzione tramite la Mia Forza. L’Amore è anche alla base della grande miseria sulla Terra nell’ultimo tempo prima della fine, perché anche questa è un mezzo per la riconquista dello spirituale caduto da Me, che non voglio esporre all’eterna rovina, cioè non lo voglio lasciar sprofondare di nuovo per tempi eterni di nuovo in uno stato dove deve indicibilmente soffrire nella volontà legata. Il Mio Amore per le Mie creature è sconfinato, ma le Mie creature stesse non Lo riconoscono, non sanno della profondità del Mio Amore, altrimenti si darebbero a Me incondizionatamente e raggiungerebbero in breve tempo un alto grado di Beatitudine. Ma così Mi prestano sovente resistenza per tempi infinitamente lunghi, non si lasciano attirare dal Mio Amore, ma fuggono dal Suo calore e perciò si raffreddano per propria colpa. Perché la non-conoscenza e l’assenza di Forza è la conseguenza della resistenza contro di Me ed il loro allontanamento da Me. Ma finché le Mie creature non sono unite con Me, le corteggio per il loro amore ed Io non rinuncio a loro, finché anche l’ultima delle Mie creature non ha ritrovato la via del ritorno a Me, finché tutto non sta nella Cerchia della Corrente del Mio Amore e non è più in grado di staccarsi da Me in tutta l’Eternità.

Amen

Translator
Translated by: Ingrid Wunderlich