Uvijek budi svjesna velikog blagoslova kojeg primaš i uvijek ostani voljna sprovoditi/obavljati zadatak koji ti je dan, i Gospodin će te blagosloviti. Poruka koju danas primaš trebala bi ti ukratko objasniti vječno Trojstvo. To je problem koji vas ljude muči, pa ipak, prilično lako ga je shvatiti, pošto je Božanstvo ono što jedino postoji [[ili ‘ono što jedino stvarno jeste’]] u osobi. Ono unutar Sebe ujedinjuje mudrost, ljubav i snagu volje. Kad god se govori o Trojstvu, to je uvijek kvintesencija ljubavi kao Otac, mudrosti kao Sin i volje kao Sveti Duh. Jer Očeva ljubav je sve dovela u postojanje.... Božja mudrost je naknadno postavila svaku kreaciju na njezino pravilno mjesto i odredila im njihove zadatke.... a duh volje sve animira i osigurava im postojanje....
Jedino na ovaj način, da je sve ujedinjeno unutar jednog vječno nepromjenjivog Božanstva pošto je Bog zauvijek kvintesencija ljubavi, mudrosti i moći, se može pronaći najrazumljivije rješenje problema, ali ljudi često dolaze do krivog zaključka i, kao rezultat, daju pogrešno/zavodeće objašnjenje o tri božanstva. Živi odnos djeteta sa Ocem olakšava pronalaženje ispravnog objašnjenja da je Bog sve u Jednom i da nikakvo razdvajanje nije moguće.... da se prema tome sve mora i ujediniti u Bogu. Ljudska ograničena intelektualna sposobnost je također pokušala aplicirati ljudska ograničenja vječnom Božanstvu i zamislila je entitet koji je trebao prikazivati Vječno Božanstvo i to u skladu sa njihovim vlastitim mišljenjima i konceptima.
Svako oličenje/personifikacija Boga je krivi koncept.... jer Biće Koje u Sebi ujedinjuje sve i Koje je neshvatljivo u Svojem izobilju svjetla i snage ne može pronaći izražaj u jednoj osobi. Ali da bi ljudima omogućio da formiraju mentalni koncept ovo vječno Božanstvo je sebe utjelovilo u ljudskom biću, tako da su oni uistinu sposobni zamisliti jedno (iz)vanjsko onog što je čovječanstvu postalo shvatljivo kao Sin Božji. Ljubav i mudrost, volja i svemoć su također bili ujedinjeni unutar ovog Sina Božjeg, i opet međusobno nisu bili odvojeni.
Kroz Isusovu smrt na križu snaga/moć smrti je bila slomljena.... tj. sada je ljudima uz korištenje njihove volje postalo moguće pobijediti zlo.... Volja je istovremeno postala snaga, i od tog vremena na dalje je voljna osoba na Zemlji također primila Božju snagu da okrene svoju volju u djelo i na taj način sebe oslobodi. S druge strane, ta sila Svetog Duha je zračenje sve-obuhvatnog Božanstva, a nikako [[nije]] zasebna osoba.... Namjeravati razjasniti ovu vrstu problema intelektualno bi uvijek jedino vodilo do još većih zabluda, jer vi ljudi ste izmislili nešto što je isuviše ljudski i nigdje se ne približava istini u slučaju da pokušate zamisliti Božanstvo u trostrukoj formi.
AMEN
TranslatorRenditi sempre conto della grande Grazia in cui ti trovi, e rimani sempre volenterosa di eseguire il lavoro posto a te ed il Signore ti benedirà. Allora accogli oggi una Comunicazione che in breve ti deve rendere comprensibile l’eterna Trinità. Questo è un problema che occupa voi uomini, ma è comunque così facile da comprendere, perché solo la Divinità E’ Tutto in una Persona. Unisce in Sé la Sapienza, l’Amore e la Potenza della Volontà. Quando si parla di una Trinità, allora questo è sempre soltanto il Simbolo dell’Amore come Padre, della Sapienza come Figlio e della Volontà come Spirito Santo. Perché l’Amore del Padre ha fatto sorgere tutto ciò che è, la Sapienza di Dio come Conseguenza ha poi messo tutto il creato al suo giusto posto e gli ha assegnato le destinazioni e lo Spirito della Volontà vivifica il tutto e gli assicura la sussistenza. Solo così, affinché tutto sia unito nell’unica Divinità eternamente imperitura, perché Dio dall’Eternità E’ il Simbolo di tutto l’Amore, Sapienza e Potenza, in Cui è da trovare la soluzione più comprensibile del problema, di cui però gli uomini si sono creati sovente una opinione sbagliata e da ciò hanno dato l’errata spiegazione delle tre Divinità. E’ più facile trovare la spiegazione del vivo rapporto del Figlio verso il Padre, che Dio E’ proprio Tutto in tutto e che non è possibile nessuna separazione, che così tutto deve anche unirsi in Dio. Gli uomini nella loro capacità insufficiente di comprendere hanno cercato di mettere pure dei limiti umani all’eterna Divinità e si sono creati una figura nello spirito che doveva incorporare per loro l’Eterno-Divino, e questo secondo il loro commisurare ed i loro concetti. Ogni personificazione di Dio è un concetto sbagliato, perché un Essere in Cui tutto Si unisce e che nella Sua Luce e Pienezza di Forza E’ inimmaginabile, non può essere espressa in una Persona. Ma per rendere possibile agli uomini il concetto rappresentabile, questa eterna Divinità Si E’ incorporata in un Uomo in modo che bensì l’Esteriore all’umanità ora è diventato comprensibile come Figlio di Dio. In questo Figlio di Dio Si E’ unito insieme l’Amore e la Sapienza, la Volontà e l’Onnipotenza, e nuovamente nulla era separato reciprocamente. Mediante la morte di Gesù sulla Croce è stato spezzato il potere della morte, cioè ora è diventato possibile agli uomini di vincere il male attraverso la loro volontà. La volontà era contemporaneamente la Forza, e così al volonteroso uomo terreno giungeva ora anche la Forza da Dio a mettere in atto la sua volontà e così redimersi. Questa Forza dello Spirito Santo è nuovamente una Irradiazione della Divinità che cela tutto in Sé, ma mai una Persona in Sé. Il voler sondare intellettualmente un tale problema condurrebbe solo ad un errore sempre più grande, perché voi uomini vi siete costruiti qualcosa, che è appunto troppo umano e non si avvicina per nulla alla Verità, quando cercate di immaginarvi la Divinità in triplice Forma.
Amen
Translator